Hogyan kell elvenni a konkurencia ügyfeleit? Milyen trükkökkel előzheted meg örökre a versenytársakat? Hogyan furakodhatsz kíméletlenül a konkurenseid elé? Mivel kerülheted ki az árversenyt? Látni fogod, hogy könnyedén lehetsz Te is a konkurenciaharc győz
Kiváló a terméked, de mégsem jönnek az eredmények? Iratkozz fel marketing tanácsadó hírlevelünkre és duplázd meg a profitodat 97 nap alatt. Az ingyenes marketing képzés csak egy kattintásra van tőled. A regisztrációval egyidőben hozzáférhetsz esettanulmán
A Menőképzés.hu oldal, többek között a marketing és kommunikáció képzések után érdeklődőknek is segítséget nyújt, hogy megtalálják a számukra legmegfelelőbb képzési formát. További képzések: BA, BSC, Bölcsész, Egészségügyi, Építész, EU, Grafikus és tervez
Tudni szeretnéd, hosszú távon milyenek a piaci lehetőségeid? Mik a trendek, és mit csinálnak a versenytársak? Nincs időd a grafikussal, nyomdával, webfejlesztővel foglalkozni?Ha költséghatékony, de professzionális marketing megoldásokat keresel vállalkozásod számára - akkor az Audrey Marketing Megoldások segít neked! Mert szakértő marketingesre mindenkinek szüksége van!
Online és offline marketing szolgáltatások széleskörű kínálata: kis- és középvállalkozás marketing, brandépítés, hirdetéskezelés, social media marketing.
Mit ad Neked a Getinvent?
Megalapozott és sokrétű komplex online és offline kampányt
Empatikus és ütős szövegeket
Innovatív technológiákat és kommunikációt
Új célcsoportok megtalálását és kiaknázását a vállalkozásodhoz
Új piaci célkitűzéseket
Strukturált marketing tervet
Mérhető eredményeket
Különböző adatforrások és üzleti célok ismeretében megtervezzük, megírjuk, optimalizáljuk, kivitelezzük majd igény szerint hirdetjük elkészült weboldalad.
Ha külsős marketing menedzsert keres, aki egy személyben kezeli az online marketing platformokat, valamint megtervezi az online marketing stratégiát. Közvetlen kapcsolattartás, teljeskörű marketing szolgáltatás vállalkozásának.
A marketing egy olyan vállalati tevékenység, ami a vevők, vagy felhasználók igényeinek kielégítése érdekében elemzi a piacot, meghatározza az eladni kívánt termékeket és szolgáltatásokat, megismerteti azokat a fogyasztókkal, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést és befolyásolja a vásárlókat.
A public relations célja elérni az egyének, a szervezetek és környezetük közötti kölcsönös megértést és létrehozni a kölcsönös előnyökön alapuló kapcsolatokat, a kétirányú kommunikáció útján
Ön azt választotta, hogy az alábbi linkhez hibajelzést küld a lap.hu oldal szerkesztőjének. Kérjük, írja meg a szerkesztőnek a megjegyzés mezőbe, hogy miért találja a lenti linket hibásnak, illetve adja meg e-mail címét, hogy az észrevételére reagálhassunk!